Frågestund?

Ni är fler som hittar till detta lilla krypin så jag tänkte kolla om en frågestund är aktuellt? =)
 
Hej förresten!
 
Hur har er fredag varit hittills? Min startade bra. Varje morgonen så vaknar jag och nästan direkt känner jag sparkar från bebisen. Vår morgonrutin är att jag ligger kvar en stund och drar lite försiktigt med fingrarna i cirklar runt på magen. Då brukar jag få en ordentlig spark eller två =)
Idag var första vardagen på länge som jag inte ställde klockan men ändå vaknade jag som jag brukar. 
Jag tog vara på dagen och efter lunch cyklade vi ned till hamnen, åt glass och gick en vända runt hamnen. Det var så mysigt att bara få umgås, utan några måsten eller nån tid att passa. Efter hamnen cyklade vi till Ica och handlade lite rökta räkor med aioli till mig samt lite annat. Jag har haft sånt sug efter just rökta räkor och inte har det blivit bättre när var och varannan kotte postar nån bild på facebook eller insta om att de ska äta just de.
 Om drygt 3 veckor börjar jag arbeta som förskollärare, så dagar som dessa uppskattar jag mycket! Om en liten stund ska vi göra en varsin kopp te och fortsätta titta på en serie vi följer. Vad gör ni ikväll? =)
 
 
 
Allmänt | |
Upp