BB väskan!

Hej!
 
Just nu räknar vi ned dagarna här hemma och det blir lätt att man glömmer bort allt annat. Tiden går jättelångsamt så jag försöker sysselsätta mig varje dag efter egen förmåga. En liten promenad varje dag och städa har blivit rutin. Har aldrig varit så pedantisk i hela mitt liv, haha! Jag tänkte iallafall visa upp lillans BB väska och även lite kring vad jag tänkt packa till mig själv. På det sjukhuset som vi hoppas föda på stannar man i ca 2 dygn om man har haft en normal graviditet och förlossning vilket jag tycker verkar himla skönt då jag inte är ett större fan av sjukhusmiljö. 
 
Till bebisen....
 
 
Jag vet att jag nog har packat alldeles för mycket men jag vill hellre ha det så än att man packat för lite. Vi har en liten bit att åka och ifall något händer ( typ att bebisen kräks eller gör nr 2...) så vill jag ha rena ombyten. 
I hennes väska ska jag även lägga ned nappar och vi tar även med en förpackning blöjor och servetter.

I min väska....
 
 
Jag har fokuserat på komfort, mjukt och skönt när jag packat min väska. Två amningslinnen, ett par mjuka sköna tofflor, strumpor och mjukisbyxor. Jag tar även med ett härligt litet spa kitt från Rituals som jag tror kan vara skönt att använda i duschen efter förlossningen. När vi närmar oss tänkte jag även stoppa ned hårborste, smink, tandborste, tandkräm och stora bindor =)
Jag tycker att det är ganska svårt att packa inför någonting som man aldrig har varit med om tidigare men jag tror att jag är något inne på rätt spår iallafall men ni får gärna kommentera om ni har något tips på vad man absolut inte får glömma, både till bebis och mig!
 
Kram, Sandra!
Allmänt, Gravid | gravid | |
Upp