Gravidmassage

Än lyser bebisen med sin frånvaro, eller ja rättare sagt hon är fortfarande i magen för fullt närvarande är hon ändå. Det sparkas och buffas för fullt där inne. Vi har ändå 8 dagar kvar till BF så vi väntar ett tag till. 
Jag fortsätter med att städa, gå promenader och försöker träffa nära och kära nu innan vi kliver in i den efterlängtade bebisbubblan som alla pratar om. Igår provade jag för första gången att gå på gravidmassage. Vi blev rekommenderade en massör i Hornstull av vår nya barnmorska. Barnmorskan sa att det K A N hjälpa att sätta igång förlossningen så jag ringde och bokade en tid direkt. förstå hur desperat jag är... 
Det blev iallafall 80 minuter ren avslappning, så himla skönt och välbehövligt. Jag vet dock inte om det satte igång någonting, förutom att bebisen började leva rövare... Jag märker dock att hon trycker nedåt så jag antar hon börjar "bana väg" för vad som komma skall. Det är så spännande ska ni veta, att gå här hemma och veta att vi snart har vårt lilla hjärta hos oss!
 
 
 
Allmänt, Gravid | gravid | |
#1 - - Kristin:

Så mysigt det låter!!

Svar: Ja verkligen =)
saandies.blogg.se

Upp