På tu man hand!

Idag införskaffade vi oss en ny matberedare då vår gamla tyvärr gick sönder för några dagar sen. Har haft lite smått ångest över att den gick sönder så vi gillar att göra smoothies och hemmagjord fruktglass. Elon hade något klipp den här helgen på en lite mindre variant som jag tyckte passade oss ypperligt så vi slog till!
Efteråt åkte vi ned på vårt lilla centrum och tog oss en fika. Det gluten och laktosfria utbudet var litet men J testade någon mumsmums-liknande variant. Jag slog till på en latte och en bit morotskaka =)
När vi kom hem fick jag städbehov. Det behöver vara rent och fint hela tiden annars blir jag tokig.. Börjar bli lagom less på mig själv men jag vill inte att vi ska åka till BB och komma hem till ostädat. Pratade med mamma om det och hon sa att det är vanligt hos gravida att man vill boa in sig och göra fint så jag är väll inte helt knäpp..
Nu på kvällen tog vi oss en promenad runt hamnen och ska avsluta kvällen med lite te framför nya serien som vi slaviskt följer. Den heter Orhpan Black och är skeeetbra! 

Och såhär ser dagsformen ut i v 39 (38 +6), kom ut nu lilla hjärtat!
Allmänt, Bilder, Gravid | Gift, gravid | |
Upp